آواتار وب (هدف پردازش کارن) آدرس شرکت

تهران- خیابان بهشتی (عباس آباد)، خیابان پاکستان، کوچه ساوجی نیا، پلاک 85، واحد 2

کد پستی

1531713113

تماس با ما

شنبه تا چهارشنبه 9 صبح الی 18

پنجشنبه ها 9 صبح الی 15

88558103 (021)

88520791 (021)

2598804 0912

ما را اینجا پیدا کنید

آموزش ایجاد محصولات متغیر و چند حالته در ووکامرس

تاریخ ایجاد : 09 آذر,1400
Blog Images

در این مقاله از سایت آواتار قصد داریم برای شما درباره نحوه ایجاد محصولات متغیر و چند حالته در ووکامرس صحبت کنیم. اغلب مواقع ممکن است شما محصولی را در وب سایت خود قرار دهید که دارای رنگ بندی یا سایزبندی مختلفی است. با استفاده از این قابلیت ووکامرس می توانید رنگ ها یا سایز مختلف یک محصول را انتخاب کنید و با توجه به آن قیمت و تصویر محصول تغییر خواهد کرد.

نحوه ایجاد محصول متغییر در ووکامرس

برای ایجاد محصول متغییر در ووکامرس نیاز است که از مسیر ایجاد محصول،محصول مورد نیاز خود را اد نمایید. نحوه ایجاد محصول را در سایت با عنوان"اضافه کردن محصول ساده و دانلودی در ووکامرس" برای شما شرح داده ایم.

افزودن جزییات محصولات متغییر در ووکامرس

برای اضافه کردن محصول در ووکامرس و درج جزییات محصول حالا باید ابتدا نوع محصول را مشخص کنید. محصول شما میتونه ساده باشه و یا اینکه به صورت گروه‌بندی شده، محصول معرفی/خارجی که میشه به عنوان معرفی و خرید از سایت‌های دیگه از این قابلیت استفاده کرده و به لینک صفحه محصول در جایی دیگه کاربران را هدایت کرد و یا اینکه به صورت متغیر باشد. در اینجا ما به روش و نحوه اضافه کردن محصول متغییر خواهیم پرداخت.

برای افزودن محصول به صورت متغییر در وکامرس نیاز است تا شما تیک گزینه محصول متغییر را فعال نمایید تا محصول شما تبدیل به محصولی متغییر شود.

 

 

آموزش ایجاد محصولات متغیر و چند حالته در ووکامرس

در گام اول باید برای محصول متغیر خود ویژگی اضافه نمایید. برای این کار روی گزینه «ویژگی ها» کلیک کنید تا تنظیمات آن برای شما نشان داده شود.

محصول متغیر در ووکامرس کاربردهای زیادی دارد . به عنوان مثال می توانید رنگ بندی را به عنوان یک ویژگی تعریف کرده و با کلیک روی دکمه افزودن آن را اضافه نمایید. طبق آموزش های قبل تنظیمات مربوط به رنگ بندی را انجام دهید.

  1. در باکس اطلاعات محصول روی تب ویزگی ها کلیک کنید.
  2. از کشوی “سفارشی سازی ویژگی های محصول” ویژگی دلخواه خود را انتخاب کنید.
  3. گزینه “استفاده برای متغیرها” را در حالت فعال قرار دهید.

 

آموزش ایجاد محصولات متغیر و چند حالته در ووکامرس

 

نکته ای که در هنگام تعریف محصول متغیر در ووکامرس باید در نظر داشته باشید این است که اگر می خواهید ویژگی های مشخص شده برای محصولاتتان به صورت متغیر نمایش داده شود، حتما باید گزینه «استفاده برای متغیرها» را فعال کنید.

در نهایت روی دکمه «ذخیره ویژگی» کلیک کنید تا تغییرات مربوط به این قسمت ذخیره شود.

 

آموزش ایجاد محصولات متغیر و چند حالته در ووکامرس

 

شما باید از طریق کشوی ابتدایی گزینه «ساخت متغیرها از همه ویژگی ها» را انتخاب کنید تا ویژگی ها به طور کامل نمایش داده شوند. حال با کلیک روی هر یک از آنها باید تنظیمات مربوط به همان قسمت را نیز انجام دهید. در نهایت روی دکمه “برو” کلیک کنید.

  • در قسمت تنظیمات می توانید عکس مجزایی را برای آن انتخاب کنید یا اینکه شناسه محصول را وارد نمایید.
  • همچنین می توانید قیمت متفاوتی را برای هر یک از ویژگی ها تعیین کنید. به عنوان مثال شاید رنگ مشکی یک محصول نسبت به رنگ سفید آن، قیمت بیشتری را داشته باشد.
  • بعد از اعمال تمامی تغییرات مورد نظر می توانید آنها را ذخیره کرده و نتیجه را در صفحه محصول مورد نظر مشاهده نمایید.
با هم کار کنیم

به یک پروژه موفق احتیاج دارید؟

بررسی پروژه
با ما تماس بگیرید 88558103 (021)