آواتار وب (هدف پردازش کارن) آدرس شرکت

تهران- خیابان بهشتی (عباس آباد)، خیابان پاکستان، کوچه ساوجی نیا، پلاک 85، واحد 2

کد پستی

1531713113

تماس با ما

شنبه تا چهارشنبه 9 صبح الی 18

پنجشنبه ها 9 صبح الی 15

88558103 (021)

88520791 (021)

2598804 0912

ما را اینجا پیدا کنید

15 نکته مهم دیجیتال مارکتینگ سئو

تاریخ ایجاد : 29 شهریور,1401
Blog Images

دیجیتال مارکتینگ، دانشی که دانستن مهم‌ترین نکات آن برای موفقیت  کسب و کار یک الزام است. در این مقاله 15 نکته مهم در موضوعات سئو و بهینه سازی وب سایت، تبلیغات و مارکتینگ آنلاین، بازاریابی محتوا و شبکه های اجتماعی را برای شما شرح داده ایم.

سئو تلاش برای دستیابی به بزرگترین ابزار کاربران برای پیدا کردن خدمات و خرید کالا هستش، آمارگیری ها نشان داده است که بزرگترین سهم هر کسب و کاری از جذب مشتری جدید در دیجیتال مارکتینگ جستوهای کاربران در گوگل است، یعنی بیشتر مردم برای اینکه نیازی را بر طرف کنند و یا کالایی را خرید کنن از سیستم جستجو در موتور جستجوی گوگل استفاده می کنن.

حالا این سوال مطرح میشه که گوگل چه وب سایت هایی را در اولویت جستجوها به کاربرانش نمایش می دهد؟

گوگل الگوریتم‌هایی را تعیین کرده است که بهینه سازی وب سایت هم راستا با این الگوریتم سئو نامیده میشه، حالا این الگوریتم ها چی هستنم؟ خیلی ساده میتونیم بگیم هدف تمام الگوریتم ها بررسی و معرفی بهترین نتایج جستجو مطابق با موضوع جستجو شده است.

این الگوریتم ها مواردی شامل رفتار کاربر (میزان ماندگاری در صفحه، تعداد صفحات مرور کرده و...) آنالیز محتوا و انسجام موضوعی، دسترسی آسان به موضوعات، سرعت لود بالا و نسخه موبایل حرفه ای را تحلیل و نتیجه گیری می کنن.

 

نکات مهم سئو در دیجیتال مارکتینگ

1- شما برای کاربران خود تولید محتوا می کنید نه برای گوگل پس از نوشتاری استفاده کنید که کاربر را جذب کند، اطلاعات لازم را دریافت کند و به راحتی با لینک سازی داخلی به محتواهای مشابه یا مربوطه لینک داده شده باشد.

2- لازم است محتوای بیشتری تولید کنید، نه تنها به فکر تکرار کلیدواژه باشید، سئو یک استراتژی بلند مدت است باید بدانید که محتوای طولانی که سرشار از تکرار کلمه کلیدی است برای هیچ کاربری جذاب نیست و موجب خروج سریع آنان از وب سایت شما و جریمه شدن به خاطر رفتار ضعیف سئو می شود.

3- سئو سفید نتیجه خود را در گذر زمان نشان می‌دهد و تنها چیزی که لازم است تغییر کند و بروز شود ترفندهای جدیدی است که به الگوریتم ها اضافه یا اصلاح میشه. گوگل الگوریتم های خود را به یک دلیل تغییر می دهد. اگر شما همه کارهای سئو سایت را مطابق با اصول پیش می برید، لازم نیست از روبرو شدن با تغییرات نگران باشید. در چنین مواقعی رتبه شما با توجه به کاهش رتبه وب سایت های دیگر بهبود می یابد.

4- موتورهای جستجو بهترین رودخانه برای روانه کردن ترافیکی از کاربران به سمت وب سایت شما هستند بنابراین اگر موتورهای جستجو نتوانند وب سایت شما را بیابند و محتواهای شما را به پایگاه داده خود اضافه کنند، فرصتهای باور نکردنی را برای هدایت ترافیک به وب سایت خود از دست خواهید داد. تا زمانیکه محتوای مناسب و کاربردی تولید کنید، مردم شما را به راحتی خواهند یافت.

5- اگر به دنبال تهیه بک لینک هستید تلاش کنید از وب سایتی با موضوع مشابه، اسپم اسکور پایین و اتوریتی و بازدید بالا این کار را کنید، توجه کنید ارزش تمام بک لینک ها یکسان نیستند و خیلی مهم است که چه دامنه‌ای به سمت وب سایت شما لینک داده است.

 

نکات تبلیغات آنلاین در دیجیتال مارکتینگ

6- اگر از روش‌های تبلیغات آنلاین مثل تبلیغات بنری، گوگل ادوردز یا هر کمپین تبلیغاتی آنلاینی استفاده می کنید سعی کنید مبتکر باشید و خلاق و یا از یک تیم خلاق یا مدیر دیجیتال مارکتینگ خوش ایده کمک بگیرید. همیشه در حال بهبود و بهینه سازی کمپین باشید تا بهترین نتیجه را بگیرید. هزینه کردن بدون پشتوانه خلاقیت و دانش مارکتینگ هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت جز به هدر رفتن سرمایه شما.

7- اگر برای تبلیغات آنلاین هزینه اندکی کنار گذاشته اید، در واقع دارید بیش از حد هزینه می کنید. به میزان تاثیری که تبلیغات آنلاین شما می گذارد دقت کنید. اگر هزینه های تبلیغاتی شما دستاوردی برای شما ندارند یا میزان آن را افزایش دهید و یا اینکه اصلا به تبلیغات روی نیاورید و سعی کنید با شیوه های ارزان‌تر مثل بازاریابی محتوا تمرکز بر روی بازاریابی کنید.

8- در تبلیغاتتان بزرگنمایی بیش از حد نکنید، اگر خودتان را بزرگتر و متخصص تر از چیزی که هستید جلوه دهید همان اندازه نیز از شما انتظار میرود و در صورتی که نتوانید رضایت مشتری را جلب کنید ضرر بیشتری کرده اید.

9- سعی کنید که در تبلیغات آنلاین خود مانند از زبان محاوره و اصطلاحات عامه اما درخور برند تنها با حس صمیمیت استفاده کنید و البته القاء حس اعتماد. همچنین از محتوا یا اصطلاعاتی استفاده کنید که همه درک کنن و دچار سر درگمی نشن.

10- برای نوع تبلیغات آنلاینتان شیوه ای را در نظر بگیرید که قطعاً از طریق موبایل بشه بهش دسترسی داشت، اکنون بزرگترن سهم وبگردی در دستان گوشی‌های هوشمند است.

 

نکات دیجیتال مارکتینگ در شبکه‌های اجتماعی

11- برای تمامی شبکه‌های اجتماعی محبوب و پر مخاطب برنامه‌ای داشته باشید مخاطبان شما در شبکه‌های اجتماعی مختلفی از قبیل اینستاگرزام، فیسبوک، لینکدین و حتی کانال های تلگرامی حضور دارند و فعالیت می کنند.

13- الگوریتم‌های گوگل حضور شما و میزان ارتباط محتوای شما با مخاطبان و مجددا تعامل شما با مخاطب را بررسی می کند و در سئو سایت تاثیر میدهد، بنابراین با تولید محتوا به صورت روزانه می توانید در شبکه های اجتماعی کاربران زیادی را جذب خود کنید.

13- محتوای جذاب و درگیر کننده، محتوایی که تعامل کاربران، اشتراک گذاری برای سایری و مطالعه و بازدید را به ارمغان آورد.

14- استراتژی شرکت‌های موفق در شبکه های اجتماعی تولید محتوای سرگرم کننده به جای محتوای تبلیغاتی است، سعی نکنید فقط تبلیغات کنید بلکه بیشتر اطلاعات دهید و محتوای سرگرم کننده تولید و منتشر کنید.

15- بازاریابی دهان به دهان امروز نیز مانند گذشته کار میکند. پس اگر می خواهید مردم درباره محصول شما بیشتر بدانند، با تولید محتوایی که دست به دست بچرخد، از شبکه های اجتماعی بیشترین استفاده را ببرید.

با هم کار کنیم

به یک پروژه موفق احتیاج دارید؟

بررسی پروژه
با ما تماس بگیرید 88558103 (021)