آواتار وب (هدف پردازش کارن) آدرس شرکت

تهران- خیابان بهشتی (عباس آباد)، خیابان پاکستان، کوچه ساوجی نیا، پلاک 85، واحد 2

کد پستی

1531713113

تماس با ما

شنبه تا چهارشنبه 9 صبح الی 18

پنجشنبه ها 9 صبح الی 15

88558103 (021)

88520791 (021)

2598804 0912

ما را اینجا پیدا کنید

تکنیک‌های پیشنهادی گوگل برای افزایش اعتبار وبسایت‌های فروشگاهی

تاریخ ایجاد : 18 آذر,1402
Blog Images

کسب و کار هایی که فروشگاه خود را اینترنتی کرده اند نیازمند پیروی از قوانین سئو هستند تا بتوانند کسب و کار و خدمات خود را به مشتری ها نشان دهند.  دریافت راهنمایی از کارشناسان سئو می تواند تا حد بسیاری به کسب و کار های در زمینه افزایش رتبه سایت کمک کند. یکی از راه های افزایش رتبه برای کسب و کار های گوگل استفاده از تکنیک های پیشنهادی گوگل نیز می باشد. اگرعلاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره تکنیک های پیشنهادی هستید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

سئو Ecommerc

گوگل برای نمایش کسب و کارها نیاز به یک سری اطلاعات درباره آن کسب و کار دارد.  هر زمان که گوگل احساس کند اطلاعات کافی درباره یک کسب و کار دارد و سایت آن ها امن است سعی می کند تا  آن را به کاربران خود نمایش دهد. به طور کلی می توان گفت دنیای سئو یک دنیای پویا و متفاوت در گذر زمان است. برای افزایش امنیت سایت و تایید شدن توسط گوگل می توانید از پیشنهاد خود گوگل در این جهت استفاده کنید.

پیشنهاد گوگل برای ارتقای اعتبار کسب و کار ها

اگرعلاقه مند به کسب رتبه در فضای  گوگل هستید ابتدا باید بدانید که رعایت چه نکاتی باعث می شود که  گوگل به فروشگاه اینترنتی شما کمک کند. در ادامه این بخش به بررسی این عوامل پرداخته ایم با ما همراه باشید.

هویت تجاری: ابتدا باید بدانید که تصویر مشتریان از کسب و کار هر شخصی هویت تجاری آن است. بنابراین بسیار مهم است که تصویر منحصر به فرد با ویژگی های مثبتی از کسب و کار خود در ذهن مشتری ایجاد کنید. البته باید بدانید که تنها بدست آوردن هویت تجاری خوب اهمیت ندارد بلکه باید بتوانید آن تصویر خوب را تا همیشه حفظ کنید. حتی می توانید سعی کنید تصویر های بهتری از برند و کسب و کار شما در ذهن مشتری باقی بماند.

برند سازی: برند سازی برای کسب و کار ها بسیار اهمیت دارد. برند سازی شامل: نام کسب و کار، لوگو، شعار، تایپوگرافی و هویت بصری می شود. بنابراین برای حفظ یک برند سازی عالی باید به تک تک این موارد توجه کنید.

ماموریت و چشم انداز: همه کسب و کارها باید بدانند که چه ماموریتی  دارند. در واقع باید با هدف خود آشنا باشند و مسیر آینده خود را مشخص کنند. این مسئله به کسب و کار ها کمک می کند تا در درازمدت مشکلی نداشته باشند و نتیجه سئو برای آن ها بسیار نزدیک به هدف و انتظار باشد.

مخاطبان هدف: مهم ترین مسئله در هدایت کسب و کار به سمت و سوی مناسب توجه به مخاطبین هدف می باشد. شناخت مخاطب و کسب اطلاعات درباره نیاز او باعث می شود تا اهداف کسب و کار شما عملی شود.

پیشنهاد فروش منحصر به فرد

 Usp به فروش منحصر به فرد محصولات شما کمک می کند. برای تغییر یکنواختی مسیر فروش لازم است که پیشنهاد فروش منحصر به فردی داشته باشید. پیشنهاد فروش منحصر به فرد شامل ارائه خدمات استثنایی به مشتری، کیفیت بالای محصول و .. می شود.

معرفی راه حل های پیشنهادی گوگل برای تثبیت  business ldentity

گوگل به افراد دارای کسب و کار پیشنهاد می کند که نام تجاری رسمی خود را در سراسر وب سایت به صورت یکسان به کار ببرند. بنابراین عدم تطابق نام تجاری با دامنه کاری بسیار اشتباه خواهد بود. 

سایر پیشنهادات گوگل:

  • ساخت صفحه درباره ما و توضیح درباره  کسب و کار
  • درج آدرس شبکه های اجتماعی در سایت و برقراری ارتباط بین سایت و فضای مجازی

دلایل اهمیت شفاف سازی سایت

زمانی که قصد دارید به صورت آنلاین کسب و کار خود را به کاربران معرفی کنید باید شفافیت وب سایت خود را در نظر داشته باشید. شفافیت عملکرد وب سایت باعث می شود تا کاربران به راحتی بتوانند در سایت شما به آن محصول مورد نظر دسترسی پیدا کنند.

سایر دلایل اهمیت شفافیت کسب و کار:

  • افزایش شهرت و اعتبار در بازار و متمایز کردن خود از رقبا
  • افزایش اعتماد کاربران به وب سایت شما  و در نتیجه افزایش فروش
  • ایجاد احساس امنیت برای مشتری که باعث می شود شما را در میان رقبا انتخاب کند.

معرفی روش های پیشنهادی گوگل برای افزایش transparency

تنها راه موفقیت کسب و کار های آنلاین در فضای گوگل پیروی از قوانین آن است. گوگل نیز برای افزایش transparency به شما پیشنهاد می کند که اطلاعات دقیق درباره سیستم حمل ونقل، ارسال بسته و ... در اختیار کاربران خود قرار دهید. در این صورت برای کاربران خود شفاف سازی کرده اید و اعتماد سازی و خرید برای کسب و کار اینترنتی شما اتفاق خواهد افتاد.

اهمیت به تولید محتوا سئو شده

 همانطور که گفته شد هر چقدر اطلاعات شما تکمیل تر باشد راحت تر به کاربران گوگل معرفی خواهید شد. بنابراین بسیار مهم است که در راستای افزایش online reputation از نظرات کاربرانی که به سایت شما مراجعه کرده و خدماتی را دریافت کرده اند استفاده کنید.

سایر روش های بهبود online reputation

  • استفاده از پست های بلاگ و مقالات آموزشی
  • شفاف سازی روش دریافت پیشتیبانی توسط مشتری
  • گرفتن نماد الکترونیکی و مهر تاییدی از منابع لازم و رسمی

اهمیت طراحی حرفه ای ظاهر سایت

اولین مسئله ای که برای کسب و کارهای آنلاین بسیار اهمیت دارد توجه به ظاهر حرفه ای سایت است. برای شروع فعالیت اینترنتی بهتر است بسیار با دقت عمل کنید و طراحان سایتی را انتخاب کنید که حرفی برای گفتن دارند.  چرا که مشتری قبل از هر چیز ظاهر سایت شما را می بیند و اگر ظاهر سایت خوب باشد و بتواند ارتباط خوبی با آن برقرار کند به سراغ بررسی خدمات شما خواهد رفت. اگر به خوبی متوجه مفهوم مطالب گفته شده باشید بعد از ظاهری زیبا به شفافیت تمامی بخش های سایت اهمیت می دهید. چرا که اگر سایت ظاهر خوبی داشته باشد اما کاربر برای دسترسی به خدمات شما دچار سردرگمی شود آن طراحی حرفه ای هم بی فایده خواهد بود و خرید توسط مشتری نخواهید داشت. بنابراین با رعایت طراحی زیبا و شفافیت سایت شانس خود را بیشتر کنید.

راه حل های پیشنهادی گوگل  برای professional design

  • دسترسی و اسکرول راحت سایت  در جذب مشتری بسیار اهمیت دارد. 
  • یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در سئو  سایت داشتن گواهینامه ssl است. 
  • لینک های خراب و استفاده از ریدایرکت های غیر ضروری در سایت اشتباه است.
  • استفاده از محتوا های کپی  ممنوع و تنها محتوای سئو شده به رشد سایت شما کمک می کند.

کمک به گوگل برای شناخت کسب و کار

افرادی که دارای مهارت هستند و کسب کار اینترنتی دارند باید بدانند که یکی از راه های بهبود سئو سایت آن ها کمک به گوگل برای شناخت بهتر آن ها است. برای این منظور می توانید اطلاعات کامل و دقیق فروشگاه خود را در  merchant center ارائه کنید.

با هم کار کنیم

به یک پروژه موفق احتیاج دارید؟

بررسی پروژه
با ما تماس بگیرید 88558103 (021)