آواتار وب (هدف پردازش کارن) آدرس شرکت

تهران- خیابان بهشتی (عباس آباد)، خیابان پاکستان، کوچه ساوجی نیا، پلاک 85، واحد 2

کد پستی

1531713113

تماس با ما

شنبه تا چهارشنبه 9 صبح الی 18

پنجشنبه ها 9 صبح الی 15

88558103 (021)

88520791 (021)

2598804 0912

ما را اینجا پیدا کنید

چرا بهتر است از لاراول در طراحی وب سایت استفاده کنیم؟

تاریخ ایجاد : 23 آذر,1402
Blog Images

زبان برنامه نویسی PHP یکی از برترین و محبوب‌ترین زبان‌های برنامه ‌نویسی در حوزه طراحی وب است. این زبان برنامه نویسی Framework ‌های بسیار زیادی دارد که لاراول یکی از آن‌ها است. عاملی که فریم ورک لاراول را از سایر فریم ورک‌های زبان PHP متمایز می‌سازد، ویژگی‌های زیادی است که در ادامه‌ی مقاله‌ی فریم ورک لاراول چیست، به‌طور کامل به توضیح هر کدام از آن‌ها می‌پردازبم.

Framework یا فریم ورک چیست؟

بهتر است اول بدانید که فریم ورک چیست؟ فریم ورک (FrameWork) در لغت به معنی چهارچوبه کار است. فریم ورک برنامه ‌نویسی مجموعه ای از کتابخانه‌ها، استاندارد‌ها، دیزاین پترن‌ها و قوانین کدنویسی است که در بستر یک چارچوب نرم‌ افزاری در اختیار توسعه‌ دهندگان و برنامه ‌نویسان قرار می‌گیرد. برای انواع زبان‌های برنامه‌ نویسی‌ مختلف، فریم ورک‌های متعددی توسعه داده شده است.

هر یک از این فریم ورک‌ها برای هدفی خاص ایجاد شده‌اند، برای مثال فریم ورک‌های CodeIgniter ,Symfony ,Zend ,Phalcon CakePHP و Yii که جزو برترین فریم ورک‌های زبان PHP بعد Laravel می‌باشند.

بنابراین برنامه ‌نویسان و توسعه ‌دهندگان از فریم ورک‌ها به‌عنوان بستری استاندارد برای طراحی و توسعه اپلیکیشن‌های خود استفاده می‌کنند. در فریم ورک‌ها بسیاری از کدها و دستورات به‌صورت از پیش نوشته‌ شده مورد استفاده قرار می‌گیرند. این توابع و دستورات توسط توسعه دهندگانی با تجربه و متخصص آماده شده اند و برنامه نویسان با استفاده از آن‌ها می‌توانند اپلیکیشن‌های خود را با سرعت، امنیت و کیفیت بالاتری توسعه دهند.

فریم ورک لاراول چیست؟

لاراول یکی از محبوب‌ترین و پر استفاده ترین فریم ورک‌های توسعه وب اپلیکیشن در دنیاست و به نوعی می توان گفت لاراول محبوب‌ترین فریم ورک زبان برنامه نویسی PHP است. این فریم ورک توانسته است در زمانی کوتاه، به اولین گزینه‌ی توسعه دهندگان برای توسعه برنامه‌های پیچیده تحت وب تبدیل شود.

لاراول یکی از قدرتمندترین فریمورک‌های PHP است که برای توسعه وب سایت‌های پیشرفته و مقیاس‌پذیر طراحی شده است. با توجه به اینکه سئو یکی از مهمترین عوامل موفقیت در دنیای آنلاین است، استفاده از لاراول برای طراحی سایت می‌تواند بهبود قابل توجهی در رتبه‌بندی سایت در موتورهای جستجو داشته باشد.

 لاراول فریم ورکی مبتنی بر معماری MVC است که به صورت رایگان و متن باز ارائه شده است. این فریم‌ ورک امکانات هوشمندی در اختیار برنامه نویسان قرار می‌دهد و برنامه‌‌ نویسی را برای آن‌ها لذت بخش‌تر می‌کند.

این فریم ورک در بین سایر فریم ورک‌های PHP از امنیت و سرعت توسعه‌ی بیشتری برخوردار است و از طریق آن شما قادر خواهید بود بدون اینکه تغییری در کدهای اصلی ایجاد کنید، عملکرد بسیاری از بخش‌ها را تغییر دهید. لاراول کتابخانه‌های بسیار متنوعی دارد و از اغلب کتابخانه‌های فریم ورک سیمفونی نیز استفاده می‌کند. همچنین این فریم ورک سرویس‌های مختلفی را برای برنامه نویسان ارائه می‌دهد. به عنوان مثال سرویس هایی همچون تأیید هویت، دسترسی‌های کاربران، کنسول Artisan، پرداخت و صورتحساب، کش (Cache) و ... که تنها بخش کوچکی از سرویس هایی است که این فریم ورک در اختیار برنامه‌ نویسان قرار می‌دهد.

استفاده از لاراول برای طراحی سایت، امکانات و قابلیت‌های بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد که برای بهبود سئو سایت بسیار مفید هستند.

قابلیت‌ها و مزایای فریم ورک لاراول چیست؟

1. رعایت استانداردهای کدنویسی: لاراول با رعایت استانداردهای کدنویسی، کد پاک و خوانا تولید می‌کند که باعث بهبود سئو سایت می‌شود.

2. استفاده از URL های دوستانه با محتوای کاربردی: لاراول امکان ایجاد URL های دوستانه با استفاده از محتوای کاربردی را فراهم می‌کند که باعث بهبود سئو سایت می‌شود.

3. استفاده از کدهای JavaScript بهینه: لاراول از جمله فریمورک‌هایی است که کدهای JavaScript بهینه و سریعی را برای شما فراهم می‌کند که باعث بهبود سئو سایت می‌شود.

4. استفاده از تگ های HTML بهینه: لاراول از تگ های HTML بهینه استفاده می‌کند که باعث بهبود سئو سایت می‌شود.

5. قابلیت ایجاد نقشه سایت: لاراول امکان ایجاد نقشه سایت را برای شما فراهم می‌کند که باعث بهبود سئو سایت می‌شود.

6. قابلیت بهینه‌سازی تصاویر: لاراول قابلیت بهینه‌سازی تصاویر را برای شما فراهم می‌کند که باعث بهبود سئو سایت می‌شود.

7. قابلیت ایجاد محتوای بیشتر: لاراول امکان ایجاد محتوای بیشتر را برای شما فراهم می‌کند که باعث بهبود سئو سایت می‌شود.

8. استفاده از کدهای CSS بهینه: لاراول از کدهای CSS بهینه استفاده می‌کند که باعث بهبود سئو سایت می‌شود.

9. قابلیت ایجاد لینک های داخلی بهینه: لاراول امکان ایجاد لینک های داخلی بهینه را برای شما فراهم می‌کند که باعث بهبود سئو سایت می‌شود.

10. قابلیت استفاده از افزونه های سئو: لاراول قابلیت استفاده از افزونه های سئو را برای شما فراهم می‌کند که باعث بهبود سئو سایت می‌شود.

در نتیجه، استفاده از لاراول برای طراحی سایت می‌تواند باعث بهبود سئو سایت شما شود. برای بهبود سئو سایت، باید در طراحی سایت خود از کلمات کلیدی مناسب و بهینه استفاده کنید و محتوای کاربردی و ارزشمندی را برای کاربران ارائه دهید. همچنین، باید از تکنیک‌های سئوی سفید استفاده کنید و از تکنیک‌های سئوی سیاه پرهیز کنید. با اینکار، می‌توانید رتبه‌بندی سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود دهید.

با هم کار کنیم

به یک پروژه موفق احتیاج دارید؟

بررسی پروژه
با ما تماس بگیرید 88558103 (021)