آواتار وب (هدف پردازش کارن) آدرس شرکت

تهران- خیابان بهشتی (عباس آباد)، خیابان پاکستان، کوچه ساوجی نیا، پلاک 85، واحد 2

کد پستی

1531713113

تماس با ما

شنبه تا چهارشنبه 9 صبح الی 18

پنجشنبه ها 9 صبح الی 15

88558103 (021)

88520791 (021)

2598804 0912

ما را اینجا پیدا کنید

سایت لینک و نمایش لینک‌های وب سایت در گوگل

تاریخ ایجاد : 17 اردیبهشت,1403
Blog Images

بیشتر افرادی که برای کسب و کار خود یک سایت فروشگاهی طراحی می کنند درباره سئو سایت و رتبه داشتن در نتایج گوگل تا حدودی اطلاعات دارند. اگر در این زمینه اطلاعاتی ندارید باید بدانید که قدم دوم بعد از طراحی سایت نمایش آن به کاربران است. برای نمایش سایت به کاربران و آشنایی آن ها با مهارت و خدمات شما نیاز است که سایت شما در نتایج گوگل رتبه لازم را دریافت کند. این مسئله مهم زمانی اتفاق خواهد افتاد که کاربران بر روی لینک صفحات وب سایت شما کلیک کنند. هر چقدر نرخ کلیک مشاهده کاربران بیشتر باشد نتایجی بهتری در گوگل خواهید داشت. در نهایت ترافیک بالا بر روی سایت نشان دهنده افزایش تعداد مشتری های سایت شما خواهد بود.  سایت لینک sitelinks  یکی از روش های افزایش ctr (نرخ کلیک نسبت به مشاهده) سایت افراد دارای کسب و کار های اینترنتی می باشد. برای آشنایی بیشتر با مفهوم سایت لینک در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با مفهوم سایت لینک

 Google site link در واقع به زیر لینک و زیر سایت هایی گفته می شود که پس از سرچ در نتایج گوگل در لینک اول نتایج وجود داشته باشند. برای درک بهتر این مفهوم به مثال برند ها توجه کنید. برای مشاهده برند  لینک برند زیر لینک اصلی آن برند نمایش داده خواهد شد.

بررسی دلایل اهمیت سایت لینک sitelink

یکی از دلایل اهمیت سایت لینک ها، راهنمایی کاربران برای پیدا کردن راحت تر عبارت دلخواه می باشد. در واقع صرفه جویی در زمان مشتری برای پیدا کردن نتایج و خرید سایت ها بسیار اهمیت دارد. با استفاده از سایت لینک به افزایش نرخ کلیک کاربر بر روی لینک سایت کمک بسیاری می شود. اگر سایت شما جز سه لینک اول گوگل در نتایج قرار بگیرد بدون شک 55 درصد از کاربران را به سمت سایت خود جذب خواهید کرد و شاهد تغییر در روند فروش کسب و کار اینترنتی خود خواهید بود.

 

 

سایت لینک

 

افزایش اعتبارو اعتماد کاربران به سایت با sitelink

بدون شک سایت لینک ها معیاری بسیار مهم برای افزایش اعتبار و اعتماد یک کسب و کار اینترنتی می باشند. در واقع سایت لینک نشان دهنده اعتماد گوگل به سایت دارای sitelink می باشد. اگر دوست دارید گوگل برای سایت شما از سایت لینک استفاده کند باید ساختاری مرتب برای آن آماده کنید. چرا که در صورت نامنظم بودن سایت توقع گرفتن sitelink از گوگل زیاده خواهی است.  بنابراین بهتر است شانس خود را با افزایش نقاط قوت در سایت افزایش دهید.

مزایای سایت لینک sitelink

گوگل اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط سایت های مختلف را بررسی کرده و به بهترین آن ها سایت لینک را می دهد. بنابراین سایت لینک تنها در اختیار کاربرانی قرار می گیرد که تجربه بهتری را برای کاربران به ارمغان آورده باشند.

برند سازی بهتر و شناخته شدن:

جالب است بدانید که sitelink به برند سازی بهتر سایت شما کمک بسیاری می کند. چرا که زمانی سایت لینک به سایت شما داده می شود که گوگل محتوا صفحات شما را جز بهترین ها در نظر بگیرد. بیشترین لینک هایی در بخش سایت لینک مورد جستجو قرار می گیرند مربوط به برگه های درباره ما، محصولات و خدمات نیز می باشند. چرا که در معرض دید قرار گرفتن برند، محصولات و خدمات افراد دارای اهمیت بالایی نیز می باشد.

مشاهده صفحات داخلی مهمتر توسط کاربران:

در بیشتر مواقع زمانی که کاربران در حال مشاهده سایت شما هستند حدود 4 الی پنج صفحه را بررسی کرده و سپس اگر مطالب خیلی کاربردی نباشد سایت را ترک خواهند کرد. بنابراین مشاهده صفحات داخلی سایت به اندازه صفحه اصلی از اهمیت بالایی برخوردار است. سایت لینک نیز به افزایش بازدید کاربران از صفحات داخلی سایت کمک بسیاری می کند. اگر علاقه مند به افزایش بازدید کاربران از صفحات مهم سایت خود هستید باید بدانید که سازمان دهی و چیدمان اصولی ارتباط مستقیمی با بازدید از صفحات مهم شما خواهد داشت.

 

 

بهبود روند فروش با سایت لینک

 

 

چگونه sitelink را به نتایج جستجو سایت اضافه کنیم؟

همانطور که گفته شد سایت لینک توسط گوگل به بهترین های که از نظر گوگل تجربه کاربری خوبی دارند تعلق می گیرد بنابراین هم اکنون هیچکس نمی تواند سایت لینک را به صورت دستی به سایت خود در نتایج اضافه کند. بنابراین می توان گفت اضافه شدن سایت لینک به برخی از سایت ها کاملا اتوماتیک اتفاق خواهد افتاد. اما می توانید با استفاده از سازمان دهی صفحات سایت شانس خود را برای دریافت sitelink امتحان کنید. به طور کلی گوگل درباره نحوه دریافت sitelink به کاربران هیچ گونه توضیحی نداده است.

نکات مهم درباره دریافت sitelink

یکی از نکات مهمی که در گرفتن سایت لینک به شما کمک می کند استفاده از نام وب سایت و برند منحصر به فرد می باشد. اگر در زمینه فروش لوازم آشپزخانه فعالیت می کنید نباید از نام فروشگاه لوازم آشپزخانه برای نام سایت و برند خود استفاده کنید. چرا که این نام بسیار عمومی است و انحصاری به حساب نمی آید. 

سایت لینک ها را نمی توان از نتایج حذف کرد

همانطور که گفته شد سایت لینک ها به صورت اتوماتیک به بهترین سایت ها از نظر گوگل تعلق می گیرند بنابراین امکان حذف دستی آن ها توسط کاربران وجود نخواهد داشت. قابلیت حذف لینک های اضافی که در زیر لینک صفحه اصلی قرار می گیرد نزدیک به 9 سال تا قبل از اکتبر 2016 برای افرادی که حساب وبمستر داشتند امکان پذیر بوده است. برای حذف این لینک ها نیاز بود که کاربران حتما حساب وبمستر داشته باشند تا بتوانند درخواست لینک های مورد نظر را برای گوگل ارسال کنند. در گذشته طبق تصوراتی که گوگل داشت امکان حذف لینک برای کاربران فراهم شده بود اما اکنون که الگوریتم های گوگل بسیار ارتقا پیدا کرده است دیگر گوگل اجازه ارسال درخواست حذف لینک ها را به کاربران نمی دهد.

پیام های گوگل درباره سایت لینک ها

گوگل اشاره ای به سایت لینک ها داشته است و بیان کرده تا زمانی که سایت لینک ها برای کاربران مفید باشند آ« ها را در نتایج نشان خواهد داد. همانطور که گفته شد سازمان دهی و نظم در سایت تاثیر بسیاری بر روی نشان دادن sitelink ها در نتایج می گذارد. همچنین گوگل در این زمینه گفته است که اگر تشخیص بدهیم سایتی سازمان دهی لازم را ندارد محتوای آن را در نتایج نشان نخواهیم داد. در نهایت باید بدانید که sitelink ها نسبت به رتبه بندی هایی که صفحات سایت شما دارند به کاربران در نتایج نشان داده خواهند شد.

 

سایت لینک و افزایش نرخ کلیک

 

تاثیرات سایت لینک sitelink روی سایت

همانطور که متوجه شده اید بهترین صفحات از سایت شما توسط گوگل در قالب یک زیر لینک (link site) برای لینک اصلی سایت در نتایج گوگل قرار خواهند گرفت. بنابراین اگر برای سایت شما سایت لینک در نظر گرفته شود در واقع صفحات مهم شما همانند درباره ما، خدمات، محصولات و.. به راحتی در دسترس کاربران قرار گرفته و مشاهده خواهند شد. کلیک کردن بر روی صفحات بیشتر به بهبود نرخ کلیک سایت شما کمک بسیاری خواهد کرد. دیگر نیازی به ورود کاربر به سایت برای مشاهده سایر صفحات نخواهد بود و آن ها به راحتی در نتایج گوگل قابل مشاهده هستند. در معرض دید قرار گرفتن صفحات مهم می تواند بسیار به نفع کسب و کار های اینترنتی باشد. بنابراین تنها با رعایت نظم و سازماندهی در سایت می توانید از این ویژگی بهره مند شوید. مهم ترین مسئله این است که گوگل سایت لینک sitelink را از سایت شما حذف نخواهد کرد و تا زمانی که به خوبی فعالیت کنید می توانید از مزایای آن استفاده کنید.

جمع بندی

افراد بسیاری کسب و کار خود را اینترنتی کرده اند و سایت های بسیاری ساخته شده است اما فعالیت ان ها با یک دیگر کاملا متفاوت است و گوگل متوجه کیفیت فعالیت و محتوا تک به تک سایت ها خواهد شد بنابراین تنها برخی از سایت های که از نظر گوگل تجربه کاربری خوبی را دارند در نتایج نمایش داده خواهند شد و به آن ها سایت لینک sitelink تعلق خواهد گرفت. بنابرایناگر علاقه مند به دریافت سایت لینک از طرف گوگل هستید بهتر است برای سازمان دهی به سایت خود و تولید محتوای با کیفیت تر برنامه ریزی کنید.

با هم کار کنیم

به یک پروژه موفق احتیاج دارید؟

بررسی پروژه
با ما تماس بگیرید 88558103 (021)